Harry Styles: Behind The Album

Harry Styles: Behind The Album
"Behind The Album" to film Harrego Stylesa, który opowiada o tym, jak powstawała jego pierwsza solowa płyta. Film trafił na Apple Music 15 maja.
~*~
Wrócimy w tym poście do przeszłości i nawiążemy do One Direction...

Pamiętacie, jak w marcu 2015 roku Zayn Malik opuścił One Direction i komentował swój udział w boysbandzie niezbyt miłymi dla pozostałych chłopaków wypowiedzeniami? Mówił, m.in. że nigdy nie chciał być w boysbandzie i nie czuł się dobrze; musiał udawać kogoś, kim tak naprawdę nie był.W filmie pokazującym kulisy powstawania pierwszej solowej płyty Harrego, Styles powiedział:  

"Kiedy opuszczasz band - boysband - czujesz, że musisz iść w kompletnie innym kierunku i mówisz: 'Nie martwcie się wszyscy, nienawidziłem tego, to nie byłem ja'"

Wszyscy chyba wiedzą, do kogo odnoszą się te słowa. Styles oświadczył, że jednak zaczynając solową karierę, tworząc muzykę, która różni się od muzyki One Direction, nie chce odgradzać się od tego, co osiągnął z  zespołem. Wręcz przeciwnie - kochał pracę z Niallem, Liamem i Louisem i że to właśnie boysband ukształtował go muzycznie. Dodał jeszcze: 

"Nie byłbym tutaj, gdyby nie ten zespół. I nie czuję, że muszę za to przepraszać. Nigdy nie czułem, że to udaję"

~*~
Dobrze, że Harry jest prawomyślny wobec swoich przyjaciół z zespołu. Fani wciąż mają nadzieję, że chłopcy znów wrócą jako One Direction. ~P

Komentarze

Popularne posty